top of page
2 באפר׳ 2022זמן קריאה 4 דקות
הבלוגים הטובים ביותר למקדמי אתרים
ידע הוא כוח. מקדם אתרים שבאמת רוצה להצליח ולפתח קריירה מצליחה, חייב לעקוב כל הזמן אחר משאבי המידע הטובים ביותר לאסטרטגיות, טקטיקות,...
131 צפיות
גוגל משיקה עדכון אלגוריתם חוויית דף
השקת עדכון אלגוריתם ה- Page Experience הקרוב של גוגל תוכננה מחדש ממאי לאמצע יוני 2021.
העדכון מגיע לאחר שגוגל סימנה את דפי חווית המשתמש באת
שיפורים בדוחות מסוף החיפוש
גוגל מציגה שני שיפורים ב- Search Console שנועדו להפוך את הדוחות לשימושיים יותר עבור בעלי האתרים ויאפשרו לשפר את יעילות ניתוח הנתונים בדוחות.
הסוף של פייסבוק אנליטיקס
פייסבוק אנליטיקס תפסיק להיות נגישה לאחר 30 ביוני 2021, זו התראה קצרה ביותר בעולם כלי התובנות האינטרנטיים שתיתן לבעלי העסקים פחות משלושה חודש
חשיבות קישורים פנימיים
ג'ון מולר מגוגל נשאל איזה תהליך אנו יכולים לעשות באתר שלנו (On Page) על מנת לעזור לגוגל להבין אילו דפים באתר היא באמת רוצה לאינדקס.
כמה זמן לוקח לקמפיין קידום אתרים להציג תוצאות?
אחת השאלות הנפוצות ביותר שאני נשאלת על ידי לקוחות וסטודנטים היא: תוך כמה זמן ניתן לראות תוצאות ? באיזו אסטרטגייה מומלץ להשתמש על מנת למקסם א
מדדי חווית המשתמש בגוגל
האם קיים קשר בין חווית המשתמש באתר, הרלוונטיות של התכנים וכמות התעבורה שהאתר מקבל ?
האם כל אלו משפיעים על מיקום האתר בדף התוצאות של גוגל ?
שגיאה לאחר עדכון גרסה באלמנטור
בחלק מהחשבונות של אלמנטור שעשו שדרוג לגרסה החדשה היום נתקלו בשגיאת PHP שמופיעה עם טעינת האלמנטור ומודיעה על בעיה ב Jquery.
דפים יתומים ומנגנונים להצפת תכנים
דף באתר שלנו שלא מקבל הצבעות (לינקים) משום דף אחר באתר נקרא דף יתום. לכאורה זה אומר שיש דפים (לפעמים הרבה מאוד), שגולשים ומנועי חיפוש לא מגי
גוגל מבצעת 4 שינויים בדוח כיסוי האינדקס
מסוף החיפוש של גוגל ממשיך להתעדכן ולהשתדרג וכעת מבשרים לנו בבלוג של גוגל כי דוח כיסוי האינדקס של Google Search Console מקבל לא פחות מארבעה ע
גוגל לעסק שלי משיקה דיווחי ביצועים חדשים
גוגל לעסק שלי GMB הוא כבר מזמן כלי חובה בארגז הכלים של מקדם האתרים ובעל העסק וגוגל ממשיכה כל הזמן לשפר אותו ולתת לנו כלים לנהל את כרטיס העסק
מנועי ה AI של גוגל פותחים מבערים
מנוע החיפוש של גוגל הוא חלק בלתי נפרד מחיינו כבר 22 שנים. בשנים אלו עבר ועובר האלגוריתם של גוגל אלפי שינויים. הטכנולוגיה והקדמה מייצרות צורך
מחקר מילות מפתח באמצעות כלי המגמות של גוגל
אחד מכלי התובנות החזקים שמעמידה לרשותנו גוגל הוא כלי המגמות של גוגל - Google Trends. הוא פשוט, יכולת הניתוח שלו מדהימה והאופן בה הוא מציג את
מסוף החיפוש של גוגל מחזיר את הכלי לאינדוקס בקשות
לאחר 69 יום שלא עבד מסוף החיפוש של גוגל, כעת הוא חוזר לפעול. גוגל הפעילה מחדש את כלי אינדקס הבקשות, בתוך הכלי לבדיקת כתובות אתרים ב-...
דגשים לבניית פרופיל קישורים מנצח
אחד מנושאי השיח העיקריים בעולם קידום האתרים הוא השפעת פרופיל קישורים איכותי על קידום האתר. במאמר זה ננתח כיצד ניתן למקסם את השפעת פרופיל הקי
גוגל השביתה באופן זמני את אימות הבעיות ב- Search Console
תכונה נוספת מושבתת ב- Google Search Console, חודשיים לאחר שגוגל השביתה את הכלי הבקשות לאינדוקס חוזר של דפים באתר. לטענת גוגל התכונה מושבתת ב
כתבות אחרונות במגזין קידום אתרים
bottom of page