top of page
2 באפר׳ 2022זמן קריאה 4 דקות
הבלוגים הטובים ביותר למקדמי אתרים
ידע הוא כוח. מקדם אתרים שבאמת רוצה להצליח ולפתח קריירה מצליחה, חייב לעקוב כל הזמן אחר משאבי המידע הטובים ביותר לאסטרטגיות, טקטיקות,...
131 צפיות
ה NLP והקשר שלו לאלגוריתם של גוגל
עיבוד שפה טבעית (NLP - Natural Language Processing) הוא תחום במחקר ופיתוח טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית, המתמקד בהבנת שפות אנושיות על ידי
עדכוני האלגוריתם המשמעותיים של 2024
עדכון הליבה של אוגוסט היה העדכון המרכזי השני של 2024. הוא הושק ב-15 באוגוסט ונועד לשפר את איכות תוצאות החיפוש באמצעות עדיפות לתוכן שימושי וא
האם מנועי החיפוש של הבינה המלאכותית יחליפו את מנועי החיפוש באינטרנט?
מנועי חיפוש הם חלק בלתי נפרד מחיינו הדיגיטליים, מאז שמנוע החיפוש של גוגל הפך לשער הכניסה העיקרי לרשת האינטרנט. במהלך השנים, מנועי החיפוש התפ
כיצד ה AI הפך לחלק בלתי נפרד מעולם ה SEO?
במהלך השנים האחרונות, השימוש בבינה מלאכותית (AI) הלך ותפס תאוצה במגוון רחב של תחומים, ואחד מהתחומים בהם ה-AI הפך לגורם קריטי הוא אופטימיזציה
הקשר שבין קידום אתרים להנגשת אתרים
בעולם דיגיטלי שבו התחרות על תשומת לב הגולש היא עזה יותר מתמיד, קידום אתרים (SEO) ונושא הנגשת אתרים באינטרנט הפכו לנושאים חשובים ביותר לכל בע
מדד NIP יחליף את מדד FID
בתחילת 2020, צוות Chrome של גוגל הציג את רכיבי הליבה של Web Vitals האלגוריתם של גוגל שתפקידו היה לספק חיווי על איכות הדפים באתר.
מהם הפרמטרים המרכזיים המשפיעים על האלגוריתם של גוגל ?
גוגל משתמשת במגוון פרמטרים ומשתנים שונים באלגוריתמים שלה, והם עשויים להשתנות ממקרה למקרה.
במאמר זה אני מתמקדת בארבעה פרמטרים שמשפיעים באופן
מה זה בניית פרופיל קישורים ?
בניית פרופיל קישורים (Link Building) היא אסטרטגיה בתחום שיווק האינטרנט ובניית אתרים. המטרה העיקרית של בניית פרופיל קישורים היא להשיג קישורים
בינה מלאכותית וקידום אורגני בגוגל
בתור אחד ממנועי החיפוש הנפוצים ביותר, גוגל נמצאת זמן רב בחזית השיווק הדיגיטלי.
Google מחפשת כל הזמן לשפר ולחדש את חווית המשתמש לטובת המשתמש
מסוף החיפוש של גוגל נפרד מדוח חווית משתמש
גוגל פרסמה הודעה כי בחודשים הקרובים, תבטל את דוח חוויית הדף ב-Google Search Console, את דוח השימושיות לנייד ואת כלי הבדיקה הידידותי לנייד.
חשיבות בניית פרופיל קישורים
גוגל עוסקת רבות בחשיבותה של ארכיטקטורת הקישורים באתר שהיא נגזרת של אופן הצפת התכנים באתר ובניית מנגנוני קידום כפי שדנו לא פעם במגזין.
עוברים לקידום בזירה האינטרנטית
ניהול קמפיין באינטרנט הוא כבר מזמן לא קשור רק לקידום במנועי החיפוש המסורתיים. כהר הרבה שנים שהתחום הפך לניהול קמפיין בזירה האינטרנטית כולה ו
בניית פרופיל קישורים
קישורים נכנסים, הידועים גם בשם inbound links או incoming links, הם קישורים מאתרים אחרים המפנים אל האתר. הם נחשבים לאחד מגורמי הדירוג החשובים
האם שגיאות סריקה ותקציב זחילה משפיעים על הדירוג ?
האם האופן בו אנו מאפשרים למנועי החיפוש לסרוק את האתר שלנו, אופן הצפת התוכן ועומק הגלישה משפיעים על דירוג האתר בדף התוצאות ?
גוגל מדווחת על עדכון אלגוריתם תוכן
גוגל מאשרת כי החלה להפיץ עדכון תוכן נוסף ב-5 בדצמבר 2022.
גוגל מדווחת כי עדכון זה המתמקד בתוכן ייחודי ומועיל מתחיל להתפרסם בתוצאות החיפוש.
כתבות אחרונות במגזין קידום אתרים
bottom of page