top of page

תוסף חובה למקדמי אתרים

עודכן: 8 באוק׳ 2020

כמו כל מקדם אתרים, גם אני מוצאת עצמי בחיפוש אינסופי אחר כלי עבודה שיקלו על מלאכת קידום האתרים של הלקוחות שלי. למרות שאני מאוהבת ב Semrush (ואכתוב עליו מאמר נפרד אני מבטיחה), מדהים אותי כל פעם מחדש למצוא כלי חינמי או תוסף, בדרך כלל שעוסק בניתוח הנתונים במיוחד בתהליך המורכב של חקר ביטויי מפתח. אז נכון, לעתים הם לא מדויקים ב 100 אחוז, לעתים הם מתעייפים ומפסיקים להתעדכן, אבל כל עוד הם כאן, כל עוד ניתן במבט אחד להבין ולהסיק כל כך הרבה מסקנות על התחום הנבדק וכל עוד הם חינמיים - מי יכול להרשות לעצמו להתלונן.

קבלו את Keyword Surfer

אני מלמדת גם את הסטודנטים שלי על חשיבות ניתוח המתחרים המובילים באינטרנט במהלך תהליך מחקר מילות המפתח ולאורך כל חיי תהליך קידום האתר והתוסף של חברת SurferSEO בהחלט עונה על חלק מורכב בתהליך. ראשית תוכלו להוריד את התוסף בלינק המצורף. אחד היתרונות המוחלטים שלו הוא שהוא "מתלבש" על דף ה SERP (דף התוצאות של גוגל) ונותן לכם חיווי מהיר ופשוט של הערכת תעבורה מקומית לחודש, כמות מילים בדף הספציפי וכמות שימושים בביטוי באותו הדף. למעשה במבט חטוף אתם מקבלים השוואה למתחרים מובילים וכל מקדם אתרים מתחיל מבין את החשיבות של כלי כזה.

היות ואני חובבת בישולים ואפיה בכלל וחובבת אכילה בפרט, אני מביאה לכם דוגמה של הביטוי עוגת תפוזים מנצחת, ואראה לכם מה עושה עבורכם התוסף תוך שאני מפרקת את דף התוצאות לחלקים:


אזור השאילתה בדף התוצאות:

תוסף למחקר ביטויי מפתח
תוסף למחקר ביטויי מפתח

כבר עם טעינת דף התוצאות תוכלו לראות את התוסף משתלב בתוך השאילתא.

בשלב זה לצד שאילתת החיפוש, יציג לנו התוסף את מספר החיפושים החודשי לשאילתא ולצידו את המחיר המשוער להקלקה עבור הביטוי (עבור קמפיין ממומן).


אזור התוצאות בדף:

תוסף למחקר ביטויי מפתח
תוסף למחקר ביטויי מפתח

זהו האזור המרכזי בדף התוצאות. שימו לב שכעת הצטרפו 3 אייקונים לכל תוצאת חיפוש.

אייקון זכוכית מגדלת מסמן חיווי של תעבורה משוערת לדומיין הישראל.

אייקון הדף מסמן חיווי של מזפר המילים בדף הנוכחי.

אייקון המפתח מסמן חיווי של מספר הפעמים בהם נקרא הביטוי בשאילתא במדוייק בדף הנוכחי.


אזור התוצאות העשירות (Rich Snippets)

תוסף למחקר ביטויי מפתח
תוסף למחקר ביטויי מפתח

באזור חשוב זה של התוסף נקבל הצעות לביטויים נוספים בתחום, נפחי החיפוש שלהם כאשר לחיצה עליהם מעבירה אתכם לדף התוצאות שלה כך שאני ממליצה לפתוח כל ביטוי בחלון חדש.

חיווי נוסף שאני אוהבת הוא הגרף שמפלח בצורה ציורית את התוצאות לפי שלושת החיוויים וכל מעבר עם העכבר יציג בפניכם את האתר שנמצא במיקום הזה.

חשוב לזכור!

כמו שכבר כתבתי, התוסף הזה אינו תחליף לכלים האחרים של חקר ביטויי המפתח אבל כשמו כן הוא - תוספת נהדרת שיכולה לקצר את הדרך ולתת רעיונות נוספים וחשובים כל כך לביטויים שלא חשבנו עליהם, בטח כאשר הם מוצגים עם הביצועים שלהם אצל המתחרים שלנו.

היי, לא לדאוג.....

עמית צוק
עמית צוק

נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ? שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט.

צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).....





פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page