בין אם אתם יוזרים חדשים בפייסבוק (יש כאלה ?) ובין אם אתם משתמשים כבדים, פייסבוק מאפשרת לנו להתאים את האופן שבו המידע בפיד שלנו משפיע על המודעות שאנחנו רואים.
זו הסיבה שבפייסבוק יצרו לפני ארבע שנים כלים כמו "מדוע אני רואה מודעה זו?" והעדפות של מודעות - כדי לספק שקיפות ושליטה רבה יותר. פייסבוק ביצעה עדכונים לכלים אלה לאחרונה וממשיכה לעדכן אותם בימים אלו.
בעבר הכלי "מדוע אני רואה מודעה זו?" הדגיש אחת או שתיים מהסיבות הרלוונטיות ביותר, כגון מידע דמוגרפי או שאולי ביקרנו באתר מסוים. כעת פייסבוק תראה לנו מיקוד מפורט יותר, כולל תחומי העניין או הקטגוריות שהתאימו למודעה ספציפית. כמו כן יהיה ברור יותר מאיפה המידע הזה הגיע (למשל האתר שביקרנו בו או דף שייתכן שאהבנו), ויודגשו פקדים שבהם נוכל להשתמש כדי להתאים בקלות את חווית הגלישה.
בנוסף פייסבוק מעדכנת גם את העדפות המודעות כדי להראות לנו יותר מידע על עסקים שמעלים רשימות עם המידע שלך, כגון כתובת דוא"ל או מספר טלפון.
כעת נראה כרטיסייה עם שני חלקים:
מפרסמים שהעלו רשימה עם המידע שלך ופרסמו לה. קטע זה כולל מפרסמים שהעלו רשימה עם המידע שלך והשתמשו ברשימה הזו כדי להפעיל מודעה אחת לפחות בשבעת הימים האחרונים. לדוגמה, אולפן כושר שהעלה רשימה של דוא"ל לקוחות והשתמש בהם לפרסום יכול להופיע בחלק זה.
עסקים שהעלו ושיתפו רשימה עם המידע שלך. סעיף זה נועד לעזור לך להבין את הצדדים השלישיים והעסקים שהעלו ושיתפו רשימות עם המידע שלך. בקטע זה תראה את העסק שהעלה לראשונה רשימה, יחד עם כל מפרסם שהשתמש ברשימה זו כדי להציג לך מודעה במהלך 90 הימים האחרונים.
היי, לא לדאוג.....
נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ? שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט.
צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).....
Comentários