גוגל משיקה גרסה חדשה של PageSpeed Insights ומכריזה על תכונות חדשות שיגיעו ל-PageSpeed Insights שנועדו לשפר את ממשק המשתמש ולהפוך את הנתונים לקלים יותר להבנה ולתת מענה לרבים מהאתגרים הקיימים בגרסה הקיימת.
הגרסה הנוכחית של PageSpeed Insights
אחת הבעיות הגדולות ביותר עם PageSpeed Insights היא אופן הצגת הנתונים. כמעט שאין הפרדה ברורה בין נתוני מעבדה לנתוני השטח ולא כל כך ברור למשתמש הממוצע מה לעשות עם הנתונים שגוגל מציגה.
הגרסה של PageSpeed Insights שקיימת היום באינטרנט משתמשת בקוד בן 10 שנים, וגוגל אומרת שהגיע הזמן לעיצוב הממשק ויכולותיו מחדש בהנחה ששיני זה יקל על פירוש הדוח עבור מפתחים כדי שיוכלו ליישם את הדברים על פי התובנות הכלולות בו.
היעדים העיקריים של Google עם החידוש הקרוב של PageSpeed Insights כוללים:
להפוך את ממשק המשתמש לאינטואיטיבי יותר על ידי הבחנה בין נתוני מעבדה ונתוני שטח.
להסביר בצורה ברורה יותר כיצד הערכת Core Web Vitals מחושבת בממשק המשתמש.
שינוי המראה והתחושה של ממשק המשתמש.
עדכונים שמתוכננים ל-Google PageSpeed Insights
הפרדה של נתוני שדה ומעבדה: התוויות הקיימות עבור "נתוני שדה" ו"נתוני מעבדה" מוחלפות בטקסט המציין את משמעות הנתונים וכיצד הם יכולים לעזור.
חיווי מחודש של הערכת חווית דפי המשתמש: נכון לעכשיו, הערכת CWV של Google מופיעה כמילה אחת "עבר" או "נכשל". ההערכה המעודכנת תופיע בתת-סעיף נפרד עם סמל משלה.
לשוניות לביצועים לנייד ולשולחן העבודה: גוגל משנה את תפריט הניווט בחלק העליון כך שיכלול קישורים לנייד ולשולחן העבודה בדף הדוח.
סיכום מקור: Google מעבירה את קטע הדוח הזה לכרטיסייה חדשה, "מקור", תחת הקטע נתוני שדות.
הרחבת תצוגה: תכונה חדשה של "הרחבת תצוגה" מוסיפה פונקציה למקטע נתוני השדה המאפשרת למשתמשים להציג פרטים מפורטים עבור מדדי Core Web Vitals.
תמונת עמוד: גוגל מסירה את תמונת העמוד הנטען ממיקומו הנוכחי, שנמצא ליד נתוני השדה. התמונה והתמונות הממוזערות יהיו זמינות בקטע נתוני המעבדה.
לבסוף, גוגל תוסיף קטע בתחתית כל שדה וכרטיס המציג את הפרטים הבאים על הנתונים שנדגמו:
תקופת איסוף הנתונים
משך הביקור
מכשירים
חיבורי רשת
גודל המדגם
גרסאות כרום
אין תאריך סופי לשחרור הגרסה החדשה של PageSpeed Insights החדש, אך גוגל תשתף עדכונים נוספים ככל שתתקרב למועד ההשקה.
מקור: web.dev
היי, לא לדאוג.....
נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ?
שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט. צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם). ועוד משהו קטן...
Commentaires